Popis lekcí

Powerjóga

Powerjóga je dynamické cvičení ásan s cílem uvolnit, protáhnout a posílit celé tělo. Cvičení powerjógy navíc redukuje stres a napětí, a dopřává uvolnění a obnovení přirozeného zdroje energie. Jednotlivé ásany (pozice) jsou prováděny v dynamickém sledu s důrazem na zpevnění středu těla. Během cvičení dochází k intenzivnímu protažení a posílení svalů. Praktikování powerjógy má celou řadu benefitů pro naše zdraví a psychickou pohodu. Powerjóga zpružňuje tělo i mysl, vypracovává dlouhé štíhlé svaly, příznivě působí na snížení hmotnosti, vyrovnává svalové disbalance, napravuje vadné držení těla a tím pomáhá od bolesti zad a kloubů, napomáhá redukovat stres a zlepšuje zdravotní stav jedince.

Jóga pro rodiče s dětmi

Lekce jsou speciálně navrženy pro rodiče, kteří si chtějí zacvičit, ale zároveň chtějí trávit čas společně se svými dětmi. V dnešní době je přemíra různých kroužků a dalších aktivit a pak často večer zjistíme, že jsme neměli čas se dětem věnovat. Proto jsme navrhli speciální hodinu, kde společně prožijete krásné chvíle, které vás budou spojovat. Cvičení je určeno především rodičům, nicméně děti se mohou podle aktuální nálady připojit, či se věnovat jiným klidovým činnostem. Pojďte poznat nové přátelé a prožít neopakovatelnou atmosféru každé hodiny.

MALÁ Jóga

Malá jóga, velké příběhy.... Možná toto tak úplně nesadá do popisu lekcí, ale sama cítím jako potřebné šířit informace o tomto krásném projektu, kde mám to štěstí působit a možná přinést trochu radosti malým cvičencům. O čem tedy tento projekt je? Malá Jóga je projekt, který vznikl z iniciativy MUDr. Anety Králové z kliniky Rehabilitace a tělovýchovného lékařství FN Motol a Hanky Luhanové, ředitelky České asociace dětské jógy (cadj.cz). Cílem Malé Jógy je zajistit onkologicky nemocným dětem z celé České republiky vhodnou pohybovou aktivitu pod vedením zkušených lektorů i v době mimo hospitalizaci v nemocnici, jako prevenci ztráty fyzické kondice, svalové atrofie, polyneuropatie, dechových a psychických obtíží.

Slow Vinyasa jóga

Co čekat od slow vinyasa jógy? Především plynutí na vlně dechu, jednotlivé pozice jsou propojeny takzvanou vinyasou (opakující se dynamickou sestavou) naopak v některých ásanách zůstaneme na větší počet dechů. Cvičením se tělo zpevní a získá ztracenou pružnost. Ponoříte se sami do sebe a svého dechu a pozice budou plynout s naprostou lehkostí. Lekce je  lehce dynamická hravá a pokaždé jiná snad vám vrátí ztracený klid a pomůže uniknout od všeobecného shonu kolem nás. Zároveň zaměříme na správné a zdraví prospěšné nastavení v jednotlivých pozicích. Tělo se se určitě zahřeje a mysl uvolní. Když spojíme dech a pohyb, mysl se zaměstná a sama se odkloní od věčného těkání a zakotví se v přítomnosti. Energie bude volně proudit, lymfa se rozpohybuje, tělo se očistí a posílí se imunita.

Jemná jóga

Lekce je navržena v souladu se zásadami zdravého jógového pohybu a je vedena v klidnějším tempu, čímž je vhodná pro důkladné ranní protažení. Lekce je zaměřena na zlepšení hybnosti páteře, posílení a protažení svalů, nácvik správných pohybových stereotypů a zároveň harmonizuje mysl a dech. Lekce je vhodná pro každého kdo má zájem aktivně pečovat o svoje zdraví a tím předcházet řadě zdravotních problémů.

Polední JÓga

Co čekat na hodině polední jógy? Tato hodina je většinou spíše dynamická, ale vždy se snažím hodinu maximálně přizpůsobit dané skupině. Nicméně je určitě dobré, zajít na oběd až po lekci :-).

Jóga v solné jeskyni

Lekce je vhodná pro všechny kdo chtějí aktivně pečovat o své zdraví. Je prokázáno, že pobyt v solné jeskyni příznivě ovlivňuje imunitu a celkový zdravotní a psychický stav jedince. Jóga pomáhá od bolestí zad, zlepšuje fyzickou kondici, rozvíjí flexibilitu a zlepšuje držení těla. Při józe se naučíte správně dýchat, čímž se prohloubí blahodárné účinky soli. 45ti minutový pobyt v solné jeskyni se podle odborníků vyrovná 2-3 dnům stráveným u Mrtvého moře. Cvičení v solné jeskyni je vhodné jako prevence, ale i doplňková léčba průduškové astma a dalších chorob horních a dolních dýchacích cest, senné rýmy, snížené imunity a ekzematických stavů. Hodina je vedena v pomalejším tempu s cílem posílit střed těla a protáhnout zkrácené svaly. Budeme se věnovat nácviku jógového dechu  a relaxaci.